Grimstad, Sørlandets perle!
Her kommer litt informasjon om Telia:
Etter oppgraderingen av vårt anlegg, er alle skapene som Telia/Nedig har montert, plassert inne i hver enkelt leilighet, enten i vaskerommet eller i entreen. Ved problemer kan dere først forsøke å starte de to boksene i skapet på nytt ved å bruke av/på knappen på hver boks, eller ta ut strømledningen i hver av de to boksene. Vent noen minutter etter boksene er slått på igjen, og se om TV/internett har kommet tilbake. Hvis dette ikke hjelper, må hver enkelt beboer selv kontakte Telia, siden det nå ikke er noen bokser i fellesarealene som styret kan håndtere. Til Telia kan dere enten ringe telefon 924 05 050, eller skrive inn i et kontaktskjema, eller i en chat her: https://www.telia.no/kundeservice/kontakt-oss/
Kundeservice har åpent hverdager 08-19, lørdag 09-16 og søndag 10-15.
Dere kan også gå inn på Telia sin hjemmeside for å sjekke driftsmeldinger om det er feil i nettet. Dette gjør dere ved å taste inn vårt postnummer 4876 på denne siden: https://www.telia.no/kundeservice/driftsmeldinger/
Fra 1. mars 2023 avvikler Telia sin løsning for fast-telefon. De som har fast-telefon og fortsatt ønsker dette etter 1. mars 2023, må selv finne alternative løsninger. De som har trygghetsalarm må ta kontakt med leverandør av denne, og være sikker på at denne ikke er avhengig av fast-telefon.